Sklep shoper + Indywidualna grafika z wersją mobilną RWD
Jeżeli szukasz czegoś wyjątkowego i unikalnego, a szablony Shoper dostępne na rynku nie spełniają Twoich oczekiwań - zaprojektuj swój własny szablon!
Ta oferta skierowana jest do osób, które posiadają sklep internetowy Shoper oraz dla osób, które planują otwarcie swojego internetowego biznesu.
Opis
Shoper - Indywidualna grafika sklepu z wersją mobilną RWD
{desc/50/}
Stwórz swój wymarzony sklep internetowy z Shoper!
Połączenie pakietu Shoper Standard z indywidualnym projektem graficznym to idealne rozwiązanie dla przedsiębiorców, aby rozpocząć sprzedaż w internecie oraz:
- wyróżnić się na tle konkurencji unikalnym i spersonalizowanym sklepem internetowym.
- utrwalić i zachować rozpoznawalność marki
- zapewnić klientom bezpieczne, szybkie i komfortowe zakupy.
- mieć łatwość w obsłudze podczas towarowania sklepu oraz jego przyszłej rozbudowie.
Masz już sklep internetowy, ale czujesz, że Twój e-biznes potrzebuje odświeżenia?
Nasz doświadczony zespół grafików zaprojektuje nowy wygląd sklepu, a dział wdrożeniowy - przekształci go w technologicznie lepszy, zgodny z najnowszymi trendami, zoptymalizowany szablon graficzny do Shopera.
Dzięki przygotowanej analizie istniejącego sklepu, będziemy w stanie skupić się na rozwoju mocnych stron Twojego e-biznesu. We wspólnej współpracy opracujemy nową koncepcję szablonu, aby technologia szła w parze z potrzebami Twoich Klientów.
Dodatkowo na każdym etapie współpracy oferujemy pełne wsparcie techniczne, doradztwo w zakresie e-commerce.
{desc/50/}
{desc/50/}
{desc/50/}
Nasza oferta dostarcza kompleksową usługę, która skupia się na zaprojektowaniu oraz pełnym wdrożeniu unikalnej szaty graficznej dla Twojego sklepu internetowego, korzystającego z platformy Shoper oraz pełnym wsparciu technicznym z zakresu obsługi i rozbudowy sklepu Shoper.
Doświadczony zespół projektowy z pasją i zaangażowaniem podejmie się stworzenia estetycznej, funkcjonalnej i zgodnej z najnowszymi trendami wizualnej identyfikacji dla Twojego biznesu online.
W ramach współpracy, skupiamy się nie tylko na aspektach estetycznych, ale także na optymalizacji, użyteczności i responsywności interfejsu, aby zapewnić użytkownikom płynne i satysfakcjonujące i bezpieczne doświadczenia zakupowe.
Przywiązujemy dużą wagę do zrozumienia specyfiki Twojego biznesu, a przede wszystkim - branży, co pozwala nam dostosować projekt do potrzeb grupy docelowej, która jest Twoim klientem.
{desc/50/}
Plan współpracy jest prosty:
- Proces rozpoczynamy od konsultacji, podczas których omawiamy Twoje oczekiwania, preferencje i cele biznesowe.
- Następnie nasz zespół projektowy przystępuje do tworzenia spersonalizowanego projektu graficznego, uwzględniając wszelkie istotne elementy, takie jak kolorystyka, układ strony, czy czytelność treści.
- Po zaakceptowaniu projektu, przechodzimy do etapu wdrożenia, gdzie profesjonalnie integrujemy naszą szatę graficzną z Twoim sklepem na platformie Shoper.
Dzięki rozbudowie swojego sklepu nie tylko zyskasz unikalny wizerunek w sieci, ale także poprawisz funkcjonalność i atrakcyjność swojego sklepu internetowego. To inwestycja, która przekłada się na pozytywne wrażenia klientów oraz wzrost konwersji.
Co oferuje nasza usługa?
- Opracowanie układu strony głównej, strony produktowej, listy produktów, koszyka oraz wybranych podstron - współpraca doświadczonych grafików i wdrożeniowców
- Stworzenie spersonalizowanej szaty graficznej, dostosowanej do wybranego przez klienta układu strony, przez dział projektowy
- Profesjonalne wdrożenie nowego szablonu do sklepu przez programistów.
- Optymalizacja wersji dla urządzeń mobilnych, takich jak telefony i tablety.
- Pełne wsparcie techniczne i doradcze przed uruchomieniem sklepu, zapewniające płynne i efektywne uruchomienie platformy.
- W trakcie trwania projektu, bezpłatny dostęp do większości dodatków dostępnych w naszym sklepie internetowym, których jesteśmy autorami i gwarantujemy ich optymalizację wraz ze wsparciem technicznym.
{desc/50/}
{desc/100/}
Plan wdrożenia:
- Klient otrzymuje od nas formularz do wypełnienia dotyczący wszystkich wytycznych do stworzenia układu oraz szaty graficznej.
- Po akceptacji koncepcji oraz układu, nasz grafik rozpoczyna prace związane z wyglądem wizualnym sklepu.
- Podczas fazy końcowej tworzenia grafik, klient otrzymuje podgląd projektu do akceptacji bądź ewentualnie ustalenia poprawek.
- Gdy projekt graficzny zostanie zaakceptowany, przekazujemy go do działu wdrożeń.
- Po akceptacji sklepu przez klienta, dajemy 12 miesięcy gwarancji na wszystkie stworzone przez nas modyfikacje.